Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008
Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008
Galeria okno

ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Opis eprasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

13.39

Plik do pobrania
Dodaj do schowka

Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.

Zapłać później

ISSN 1896-1800

W numerze [Contents]:

Profesor Robert Zajonc – wspomnienie [Professor Robert Zajonc – in memoriam], s. 107–108;

Aleksandra Fila-Jankowska, Konrad Jankowski: Parametry psychometryczne metody symulowanego dążenia – unikania (SDU) [Psychometric parameters of Approach – Avoidance Simulation method], s. 109–123;

Kinga Piber-Dąbrowska: Stereotyp a logiczne wnioskowanie [Stereotype and logical reasoning], s. 124–132;

Joanna Rajchert: Czy reakcje emocjonalne młodzieży na odrzucenie i akceptację interpersonalną mogą być regulowane wyodrębnieniem schematu Ja z My? [Is it possible that adolescents` emotional reactions to interpersonal rejection and acceptance are regulated by self distinctiveness?], s. 133–150;

Elżbieta Stojanowska: Identyfikowanie płci i ocenianie szefów na podstawie ich autoprezentacji, dokonywane przez osoby z różnym doświadczeniem zawodowym [Judging candidates for managers on the basis of their self-presentations: Role of stereotypicality, competence vs. interpersonal content, and boastfulness vs. modesty in identification of gender and judged attractiveness of future employers], s. 151–166;

Marzena Żmuda-Trzebiatowska: Kwestionariusz do diagnozy przekonań na temat źródeł natury człowieka [Questionnaire for diagnosis of beliefs concerning the determinants of human nature], s. 167–179.

Szczegóły eprasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008
  • Rok wydania: 2008
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
  • Model: @1896-1800_2_2008_33
  • Język: polski
Recenzje eprasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008 - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009 Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents] Maria Lewicka: Psychologia kapitałów: słowo wstępne ...
eBook Wybrane problemy i wyzwania społeczne. Filozofia – Psychologia – Socjologia – Demografia – Ekonomia społeczna pdf Wybrane problemy i wyzwania społeczne. Filozofia – Psychologia

Cena: 29.18 zł
Monografia przedstawia artykuły autorów, którzy podjęli wysiłek , aby poszukać uzasadnieni...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010 Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010

Cena: 21.25 zł
ISSN 1896-1800 Numer specjalny: Zaawansowane metody statystyczne; redaktor naukowy Tytus S...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

Cena: 11.05 zł
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspe...
eBook Psychologia społeczna mobi epub Psychologia społeczna

Cena: 71.40 zł
Wprowadzenie we wszystkie ważne działy psychologii, które podejmują problematykę zachowań ...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007 Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzysze...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011 Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011

Cena: 16.07 zł
W numerze [Contents]: Krystyna Skarżyńska, Piotr Radkiewicz: Co wzmacnia/osłabia społeczny...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006 Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzysze...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013 Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013

Cena: 11.05 zł
Numer specjalny: BLIŻEJ EMOCJI [Special issue: CLOSER TO EMOTIONS] Redaktorzy tomu: Agata ...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl