Zamknij [X] |
Galeria
|
|
ISSN 1896-1800
W numerze [Contents]:
Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspects of International use] J
an M. Zając, Krzysztof Krejtz: Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej [The Internet as object and area of socio-psychological research], s. 191–200;
Oleg Gorbaniuk, Joanna Wiciok, Monika Hermanowicz-Górny: Psychologiczne predyktory zakupów online [Psychological predictors of on-line shopping behavior], s. 201–213;
Patrycja Rudnicka: Wzorce aktywności studentów w Internecie [Patterns of internet activity among students], s. 214–224;
Agata Błachnio: Przegląd wybranych badań nad wpływem Internetu na dobrostan psychiczny i kontakty społeczne użytkowników [Review of research on the social and psychological effects of the Internet on well-being and interpersonal relationships of users], s. 225–233;
Jan M. Zając, Dominik Batorski: Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby [Motivating people to participate in online research: Ways to increase response rate], s. 234–248.
Czy możliwe są prawa uniwersalne w psychologii społecznej: dyskusja [Are universal laws in social psychology possible: A discussion]
Maciej Dymkowski: O uniwersalności teorii psychologii społecznej [On the universality of theories in social psychology], s. 249–261;
Michał Bilewicz: O pożytkach z teorii średniego zasięgu [Profiting from middle-range theories], s. 262–265;
Mirosław Kofta: Psychologia społeczna: od naiwnego do świadomego uniwersalizmu [Social psychology: From naive to conscious universalism], 266–270;
Maria Lewicka: O konstruktywizmie, różnicach indywidualnych i prawach ogólnych [On constructivism, individual differences and universal laws], s. 271–275;
Adrian Wójcik: Jeśli działa, nie naprawiaj – glosa do tekstu „O uniwersalności teorii psychologii społecznej” Macieja Dymkowskiego [If it is not broken, don`t fix it – response to the article On the universality of theories in social psychology by
Maciej Dymkowski:, s. 276–279; Maciej Dymkowski: Komentowanie komentarzy: o uniwersalnych teoriach i ich przydatności w psychologii społecznej [Comments on comments: On universal theories and their usefulness in social psychology], s. 280–285.
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |