Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009
Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009
Galeria okno

ePrasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Opis eprasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009

13.39

Plik do pobrania
Dodaj do schowka

Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.

Zapłać później

ISSN 1896-1800

Spis treści [Contents]

Maria Lewicka: Psychologia kapitałów: słowo wstępne [Editorial: On the psychology of capitals], s. 7–11;

Tomasz Zarycki: Kapitał kulturowy – założenia i perspektywy zastosowań teorii Pierre`a Bourdieu [Cultural capital – Assumptions and prospective applications of Pierre Bourdieu`s theory], s. 12–25;

Mikołaj Herbst: Mierzenie jakości kapitału ludzkiego a nieuczciwość edukacyjna [Educational dishonesty in the context of assessing the quality of human capital], s. 26–41;

Ryszard Praszkier, Andrzej Nowak, Agata Zabłocka-Bursa: Social capital built by social entrepreneurs and the specific personality traits that facilitate the process, s. 42–54;

Katarzyna Growiec: Związek między sieciami społecznymi a zaufaniem społecznym – mechanizm wzajemnego wzmacniania? [The relation between social capital and social trust – A self-fulfilling prophecy?], s. 55–66;

Rafał Styła: Kwestionariusz do Pomiaru Indywidualnego Kapitału Społecznego (KPIKS) – wstępna propozycja oparta na idei generatora zasobów Toma Snijdersa [Questionnaire for the Measurement of Individual Social Capital (Polish abbreviation KPIKS) – A tentative proposal created on the basis of the idea of resource generator by Tom Snijders], s. 67–77;

Maciej Dymkowski: Uwagi o przydatności porównań historycznych w psychologii społecznej [Remarks on usefulness of historical comparisons in social psychology], s. 78–88;

Oleg Gorbaniuk: Wymiary dyferencjacji profili spostrzeganych cech osobowości polskich polityków: analiza danych zagregowanych [The dimensions of differentiation of perceived personality profiles of Polish politicians: An analysis of aggregated data], s. 88–105.

Szczegóły eprasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009
  • Rok wydania: 2009
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
  • Model: @1896-1800_2_2010_33
  • Język: polski
Recenzje eprasa Psychologia Społeczna nr 1-2(10)/2009 - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007 Psychologia Społeczna nr 1(3)/2007

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzysze...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010 Psychologia Społeczna nr 2-3(14)/2010

Cena: 21.25 zł
ISSN 1896-1800 Numer specjalny: Zaawansowane metody statystyczne; redaktor naukowy Tytus S...
eBook Społeczna psychologia środowiskowa pdf Społeczna psychologia środowiskowa

Cena: 39.10 zł
Książka koncentruje się na związku między jednostką a jej środowiskiem fizyczno-przestrzen...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007 Psychologia Społeczna nr 3-4(5)/2007

Cena: 11.05 zł
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Psychospołeczne aspekty Internetu [Psycho-social aspe...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011 Psychologia Społeczna nr 1(16)/2011

Cena: 16.07 zł
W numerze [Contents]: Krystyna Skarżyńska, Piotr Radkiewicz: Co wzmacnia/osłabia społeczny...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006 Psychologia Społeczna nr 2(2)/2006

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzysze...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013 Psychologia Społeczna nr 3(26)/2013

Cena: 11.05 zł
Numer specjalny: BLIŻEJ EMOCJI [Special issue: CLOSER TO EMOTIONS] Redaktorzy tomu: Agata ...
ePrasa Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008 Psychologia Społeczna nr 2(7)/2008

Cena: 13.39 zł
ISSN 1896-1800 W numerze [Contents]: Profesor Robert Zajonc – wspomnienie [Professor...
eBook Psychologia społeczna mobi epub Psychologia społeczna

Cena: 71.40 zł
Wprowadzenie we wszystkie ważne działy psychologii, które podejmują problematykę zachowań ...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl