Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

PayPo - zamów, odbierz i zapłać później

Właśnie pojawiła się nowa książka bądź piękna talia Tarota, na którą tyle czasu czekałeś, a do wypłaty jeszcze kilka dni… Ile razy zdarzyło Ci się mówić “kupię, ale nie teraz”

Wyobraź sobie, że możesz złożyć zamówienie, odebrać je i zapłacić w ciągu najbliższych 30 dni. To jeszcze nie wszystko - możesz to zrobić, bez podawania numeru swojej karty i bez dodatkowych opłat.

Myślisz, że taka płatność odroczona mogłaby istnieć tylko w świecie idealnym? To my powiemy Ci, że świat idealny jest właśnie tu i teraz

Właśnie tak działa PayPo, więc nie czekaj więcej ze spełnianiem swoich marzeń, bo dzięki PayPo możesz zapłacić później za każde zamówienie wartości od 40 do 1000 złotych.

Jak działa PayPo?

Skorzystanie z płatności odroczonej jest proste!

1. Wybrane produkty wrzuć do koszyka.

2. W koszyku wybierz formę płatności "Zapłać za 30 dni z PayPo". Ta opcja wyświetli Ci się wtedy, gdy Twoje zamówienie będzie miało wartość od 40 zł do 1000 zł:

Opcja Paypo

3. W następnym kroku, w podsumowaniu koszyka, zostanie zaznaczona domyślna forma płatności "Zapłać za 30 dni PayPo".


4. Po kliknięciu “Potwierdzam zakup” pojawi się prosty formularz do wypełnienia. Po krótkiej weryfikacji dostaniesz maila od PayPo z potwierdzeniem i numerem konta oraz sms z tymczasowym loginem i hasłem do Panelu Klienta PayPo.

5. Ciesz się swoim zamówieniem!

6. W ciągu 30 dni możesz je opłacić w całości lub zdecydować o rozłożeniu na cztery raty i to bez zbędnych formalności.

Co ważne, podczas płatności odroczonej obejmie Cię Gwarancja Ochrony Kupującego, zatem jeżeli z jakiejś przyczyny nie otrzymasz swojej paczki, to cała transakcja zostanie anulowana.

 

Czy już widzisz oczyma wyobraźni te wszystkie magiczne produkty,

które mogą być Twoje? ;-)


PayPo - najczęściej zadawane pytania

 

1. Czy ta forma płatności jest bezpieczna?

 

Oczywiście. Po pierwsze: nie podajesz żadnych danych dostępu do Twojego konta, a po drugie: wszystkie płatności są realizowane w oparciu o szyfrowane połączenie - jak w banku.

 

2. A jeżeli zapomnę i przez 30 dni nie zapłacę za zamówienie?

 

Dostaniesz smsa 3 dni przed upływem terminu spłaty. Jeżeli jednak nie uda Ci się opłacić zamówienia w terminie 30 dni, to Twoja płatność zostanie rozłożona automatycznie na cztery miesięczne raty.

 

3. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

 

Numer konta do wpłaty zostanie podany w mailu z podsumowaniem, który otrzymasz po uzupełnieniu formularza i weryfikacji PayPo. Zamówienie możesz opłacić przelewem online lub przelewem tradycyjnym - to zależy od Ciebie.

 

4. Mam już złożone zamówienie z PayPo i co dalej?

 

Przed Tobą system transakcyjny w trzech prostych krokach. W pierwszym wybierasz PayPo jako sposób płatności. W kolejnym potwierdzasz zamówienie, wpisując kod, który dostaniesz smsem na numer podany podczas składania zamówienia. Ostatnim krokiem jest krótkie oczekiwanie na decyzję. Jeżeli jest pozytywna, dostaniesz maila z potwierdzeniem i podsumowaniem oraz sms z tymczasowym hasłem do Panelu Klienta.

 

5. Czy do Panelu Klienta PayPo muszę się logować?

 

Nie musisz, ale warto to zrobić, bo tam znajdziesz istotne informacje:

 

  • termin płatności,
  • informacja o 4 ratach i ich wysokości,
  • przez Panel Klienta możesz też dokonać płatności.

6. Jak mogę się skontaktować z PayPo.pl?

 

W razie potrzeby możesz to zrobić telefonicznie lub mailowo:

+48 22 333 74 60
info@paypo.pl
PayPo Sp. z o.o.
ul. Domaniewska 37
02-672 Warszawa

Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl