Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail podanym poniżej lub
w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (również znajduje się poniżej). Poprawnie złożona reklamacja powinna
zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający
zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty
tradycyjnej.
Uprzejmie prosimy o nieodsyłanie reklamowanych produktów bez
wcześniej konsultacji z naszym działem reklamacji. Prosimy w tym celu o przesłanie wiadomości na adres: zwroty@glosel.pl lub wypełnienie formularza
kontaktowego:
Odstąpienie od umowy
Dokonując u nas zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową przysługuje Państwu
na podstawie art. 27 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku prawo do odstąpienia od umowy
zawartej na odległość, bez podania
przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ustawy o prawach
konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku.
Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a
do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
UWAGA! List (paczkę) z produktami do
zwrotu lub reklamacji proszę wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) bez doliczenia kwoty
pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną
odesłane.
List bądź paczkę z produktami do zwrotu proszę nadać przesyłką rejestrowaną
(poleconą) na poniższy adres:
Glosel sp. z o. o. sp. k.
Panattoni Park Białystok (Rampy 23-25)
ul. Welurowa 4
15-680 Białystok
Przesyłki
z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.
Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. sp. z o.o. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
6, 15-111 Białystok
NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, GIODO: 149527 zarejestrowany przez Sąd Rejonowy w Białymstoku,
XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego w KRS pod numerem: 343167
Informujemy, że stosujemy Kodeks dobrych praktyk, czyli zbiór zasad postępowania, a w
szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art 2 pkt. 5 Ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym
praktykom
rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 roku z późniejszymi zmianami.
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z nami:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Białymstoku.
Informacje o sposobie
dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w
zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów
internetowych, Konsument może też złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem
unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.