Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.
![Zapłać później](https://cf-cm.statiki.pl/images/platnosci/PayPo_pozniej.png)
Zespół pod kierownictwem Marty Białeckiej-Pikul przeprowadził badania wśród młodzieży gimnazjalnej i licealnej w szkołach krakowskich. Celem owych badań była wszechstronna diagnoza umiejętności rozumienia społecznego, zawarta w pierwszej części książki. Wyniki pozwoliły stwierdzić, które z przejawów rozumienia społecznego są lepiej, a które słabiej rozwinięte oraz stały się punktem wyjścia do opracowania programu zajęć nastawionych na rozwój wybranych aspektów rozumienia społecznego, których istotą jest zdobywanie doświadczeń w działaniach i sytuacjach przyczyniających się do poszerzania zdolności rozumienia społecznego. Drugą część książki stanowi program ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne, w tym zdolności rozumienia siebie, umiejętności autoperswazji, rozumienia innych, kształtowania empatii czy przyjmowania czyjejś perspektywy. Polecana szczególnie psychologom, pedagogom i nauczycielom.