Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.
Dlaczego uczniowie się rozpraszają? Czy dziewczynki uczą się szybciej? Jak zapamiętujemy informacje? Czy dzieci potrzebują rówieśników? Dlaczego gwiazdor kinowy staje się autorytetem, a nauczyciel nie? Memy są „genami kultury”. Ich przykładami są idee, melodie, plotki, teorie naukowe czy elementy programu nauczania. Marek Kaczmarzyk w swojej najnowszej książce wyjaśnia, w jaki sposób memy przenoszą się między umysłami oraz jakie ma to znaczenie dla uczenia się i rozwoju dziecka. "Nasza przeszłość świadczy o tym, że mamy spore możliwości, chociaż dotąd nie byliśmy w stanie wykorzystać ich najlepiej. Problem w tym, że utarte ścieżki ludzkiego myślenia, utrwalone tradycją i przyzwyczajeniem, zmieniają się czasami w wygodne autostrady, którymi mkniemy do celu tak szybko, że nie dostrzegamy mijanych po drodze krajobrazów. Zmiana perspektywy może w takim przypadku dać bardzo wiele. Nowy punkt widzenia nie zmieni rzecz jasna samej rzeczywistości, ale może da nam szansę na to, żeby mierzyć się ze starymi problemami w nowy sposób" - Marek Kaczmarzyk Ta książka pozwoli Ci w nowy sposób spojrzeć na szkołę i uczenie się.