Zamknij [X] |
Galeria
|
|
Czy twoja firma jest władna odnieść sukces?
Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie ? twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone?a, Facebooka, YouTube?a i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.
W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe. Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek potrzebnych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład:
Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać ? wybór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję.
O AUTORACH
JOSH BERNOFF jest współautorem bestsellera magazynu ?BusinessWeek?, Marketing technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, ?książki wszechczasów na temat marketingu i mediów? wedle ?Advertising Age?. Jest starszym wiceprezesem działu Idea Development w spółce Forrester Research.
TED SCHADLER jest wiceprezesem i głównym analitykiem w IT Research Group w spółce Forrester. Od ponad trzynastu lat pracuje nad przełomowymi technologiami i bada, jak osoby decyzyjne wyższego szczebla powinny je wykorzystywać.
OPINIE
Korporacyjni herosi to spojrzenie na jedną z najsłabiej wykorzystywanych możliwości otwierających się przed największymi specjalistami ds. marketingu ? armię pracowników i fanów marki, którzy korporacyjnym gigantom nadają ludzkie oblicze. Podobnie jak w Marketingu technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, tak i w Korporacyjnych herosach można znaleźć praktyczne i taktyczne rady, co obu książkom zapewnia miejsce w wyjątkowo rzadkiej kategorii publikacji biznesowych, których autorzy nie tylko mówią ci, co robić, ale także przedstawiają model, jak czegoś dokonać.
Abbey Klaassen, redaktor naczelny ?Advertising Age?
Książki biznesowe przez lata nakazywały specjalistom ds. marketingu, aby stwarzali klientom możliwości poprzez kanały cyfrowe. Korporacyjni herosi mają większe znaczenie, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Dostajemy narzędzia pozwalające dopasować strategię marketingu do oczekiwań już wyposażonych klientów.
Georges-Edouard Dias, starszy wiceprezes Digital Business w L?Oréal
Nasz świat osobisty i świat biznesu się zmienił. Korporacyjni herosi to wzór postępowania dla cyfrowych imigrantów i autochtonów, by mogli z powodzeniem uczestniczyć w nowym świecie.
Stephen Gillett, dyrektor działu IT i dyrektor naczelny Digital Ventures w Starbucks Coffee Company
Dzisiaj klienci kładą nacisk na innowację. Organizacje dwudziestego pierwszego wieku, zdając sobie sprawę z sytuacji, muszą angażować i pobudzać twórczych pracowników, aby stale się wyróżniać i osiągać znakomite wyniki. W trafiającej w swój czas książce Bernoff i Schadler dzielą się praktycznymi przemyśleniami w oparciu o dziesiątki przypadków i wyjaśniają, jak najlepiej uwolnić twórcze siły drzemiące w każdej firmie.
Shaygan Kheradpir, wiceprezes i dyrektor działu IT w Verizon
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl |