Za ten produkt mo¿na zap³aciæ wy³±cznie za pomoc± p³atno¶ci elektronicznych.
Tytu³ tomu, Edukacja przez s³owo - obraz - d¼wiêk, wyznacza szerokie spektrum zainteresowañ z zakresu teorii i praktyki dydaktycznej w odniesieniu do przeró¿nych tekstów audiowizualnych. Autorzy opisuj± edukacyjny potencja³: filmu (fabularnego, dokumentalnego, animowanego), literatury w relacji z ekranizacjami, dzie³ sztuki mediów, telewizji i przekazów popkulturowych. S³owa, obrazy i d¼wiêki s± bowiem ¼ród³em refleksji, pobudzaj± odbiorców – zw³aszcza m³odych – do nadawania im znaczeñ, s± no¶nikiem warto¶ci spo³ecznych. Dlatego te¿ badacze akademiccy, nauczyciele i animatorzy kultury tak chêtnie siêgaj± w swoich dzia³aniach edukacyjnych po szeroko rozumiane media, które staj± siê nie tylko obiektem studiów (analizy, interpretacji, opisu), ale te¿ inspiracj± dla aktywno¶ci twórczych – przetwarzania i zmiany wyj¶ciowych tekstów. Co bardzo interesuj±ce, zebrane w tomie artyku³y ods³aniaj± podej¶cia przedstawicieli ró¿nych dyscyplin. S± tu zarówno g³osy polonistów, filmo- i medioznawców, jak i pedagogów i psychologów – a zatem zagadnienie edukacji medialnej, zaprezentowane z ró¿nych perspektyw, zyskuje wiele wymiarów.