Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wró¿b i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
eBook M³odzi nabywcy na e-zakupach pdf
M³odzi nabywcy na e-zakupach
Galeria okno

eBook M³odzi nabywcy na e-zakupach pdf

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Ilo¶æ stron: 267
Wydawca: Placet
Rodzaj pliku: PDF
Opis ebooka M³odzi nabywcy na e-zakupach

43.29

Plik do pobrania
Dodaj do schowka

Za ten produkt mo¿na zap³aciæ wy³±cznie za pomoc± p³atno¶ci elektronicznych.

Zap³aæ pó¼niej

Osoby z badanego segmentu „m³odych doros³ych” (18-29 lat) stanowi± dzi¶ 18% polskiego spo³eczeñstwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które ca³e swoje doros³e ¿ycie spêdzi³o w gospodarce rynkowej. Co równie¿ istotne, Internet by³ obecny w ich ¿yciu przez ca³y okres dorastania i sta³ siê naturalnym elementem rzeczywisto¶ci. Dla nich ¶rodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkañ i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postêpowania mo¿e byæ istotnym czynnikiem wp³ywaj±cym na konkurencyjno¶æ sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, ¿e przysz³e pokolenia bêd± w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „m³odych doros³ych”. Lektura ksi±¿ki pozwoli odpowiedzieæ m.in. na nastêpuj±ce pytania dotycz±ce zachowañ nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuj± w Internecie? 2. Jakie czynniki wp³ywaj± na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniaj± bezpieczeñstwo zakupów internetowych i jak staraj± siê minimalizowaæ ewentualne ryzyko? 4. Jakie s± g³ówne ¼ród³a informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mog± poprawiæ swoj± wiarygodno¶æ? 6. Dlaczego czê¶æ m³odych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy m³odzi nabywcy s± zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie s± g³ówne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmuj± by poprawiæ swoje samopoczucie? 9. Co sprawia ¿e nabywcy maj± swoje ulubione sklepy internetowe do których wracaj±? 10. Jakie czynniki mog³yby spowodowaæ czêstsze zakupy w Internecie? Autorzy s± przekonani, ¿e wskazane w ksi±¿ce ¼ród³a konkurencyjno¶ci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i ¶wiatowej literatury, stanowi± rzeczywiste, mo¿liwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzia³aj±cych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna u³atwiæ mened¿erom kszta³towanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wp³ynie na poprawê pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.
Szczegó³y ebooka M³odzi nabywcy na e-zakupach
  • Tytu³: M³odzi nabywcy na e-zakupach
  • Autorzy: izabela Ostrowska, Leszek Gracz
  • Wydawnictwo Placet
  • Rodzaj pliku: pdf
  • Licencja: znak wodny
  • Rok wydania: 2014
  • Ilo¶æ stron: 267
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po op³aceniu
  • Model: @9788374880602_33
  • Jêzyk: polski
  • ISBN: 9788374880602
  • ISBN wersji papierowej: 9788374881814
Recenzje ebooka M³odzi nabywcy na e-zakupach - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Na zawsze piêkni i m³odzi pdf mobi epub Na zawsze piêkni i m³odzi

Cena: 12.67 z³
Ofiarowujemy czytelnikom sprawdzon± hard sf. Prezentowane opowiadania – ostre, znacz...
M³odzi emeryci w Polsce M³odzi emeryci w Polsce

Cena: 32.55 z³
W Polsce proces starzenia siê ludno¶ci postêpuje bardzo szybko, co zmienia kszta³t „...
Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji p³uc w dobie COVID-19. Ebook mobi epub Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji p³uc w dobie COVID-19. Ebook

Cena: 50.15 z³
W listopadzie 2019 r zaczê³a siê zmieniaæ siê medyczna rzeczywisto¶æ wspó³czesnego ¶wiata....
Leki w ZRM typu P. Ebook mobi epub Leki w ZRM typu P. Ebook

Cena: 41.65 z³
Ksi±¿ka zosta³a stworzona z my¶l± o pracownikach podstawowych zespo³ów ratownictwa medyczn...
Sklep prowadzony przez: Glosel spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± sp.k.
Al. Tysi±clecia Pañstwa Polskiego 6, 15-111 Bia³ystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl