Za ten produkt mo¿na zap³aciæ wy³±cznie za pomoc± p³atno¶ci elektronicznych.
Osoby z badanego segmentu „m³odych doros³ych” (18-29 lat) stanowi± dzi¶ 18% polskiego spo³eczeñstwa. Jest to pierwsze pokolenie Polaków, które ca³e swoje doros³e ¿ycie spêdzi³o w gospodarce rynkowej. Co równie¿ istotne, Internet by³ obecny w ich ¿yciu przez ca³y okres dorastania i sta³ siê naturalnym elementem rzeczywisto¶ci. Dla nich ¶rodowisko Internetu jest miejscem rozrywki, zdobywania wiedzy, spotkañ i dokonywania zakupów. Poznanie ich potrzeb i sposobów postêpowania mo¿e byæ istotnym czynnikiem wp³ywaj±cym na konkurencyjno¶æ sprzedawców. Jest wysoce prawdopodobne, ¿e przysz³e pokolenia bêd± w swoich zachowaniach podobne do obecnego segmentu „m³odych doros³ych”. Lektura ksi±¿ki pozwoli odpowiedzieæ m.in. na nastêpuj±ce pytania dotycz±ce zachowañ nabywczych osób w wieku 18-29 lat: 1. Dlaczego i w jakich miejscach kupuj± w Internecie? 2. Jakie czynniki wp³ywaj± na wybór konkretnego sprzedawcy? 3. Jak oceniaj± bezpieczeñstwo zakupów internetowych i jak staraj± siê minimalizowaæ ewentualne ryzyko? 4. Jakie s± g³ówne ¼ród³a informacji o produktach sprzedawanych w Internecie? 5. Jak sprzedawcy internetowi mog± poprawiæ swoj± wiarygodno¶æ? 6. Dlaczego czê¶æ m³odych nabywców nie kupuje w Internecie lub przerywa zakupy? 7. Czy m³odzi nabywcy s± zadowoleni z zakupów internetowych? 8. Jakie s± g³ówne powody niezadowolenia z zakupów internetowych i jakie kroki podejmuj± by poprawiæ swoje samopoczucie? 9. Co sprawia ¿e nabywcy maj± swoje ulubione sklepy internetowe do których wracaj±? 10. Jakie czynniki mog³yby spowodowaæ czêstsze zakupy w Internecie? Autorzy s± przekonani, ¿e wskazane w ksi±¿ce ¼ród³a konkurencyjno¶ci, jako oparte na reprezentatywnych badaniach i analizie krajowej i ¶wiatowej literatury, stanowi± rzeczywiste, mo¿liwe do praktycznego zastosowania sposoby wzmacniania pozycji konkurencyjnej firm dzia³aj±cych w Internecie. Przedstawiona analiza powinna u³atwiæ mened¿erom kszta³towanie oferty oraz komunikacji marketingowej, co pozytywnie wp³ynie na poprawê pozycji konkurencyjnej ich sklepów internetowych.