Zamknij [X] |
Galeria
|
![]() |
![]() |
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając to zagadnienie, stwierdzono, że jest nim właśnie poszukiwanie nowych klientów. Nawet jeśli wszystkie inne umiejętności opanujesz do perfekcji, a zabraknie Ci nowych klientów - nie będziesz się rozwijać w tym biznesie.
"Podstawową rzeczą jest wykształcić w sobie nawyk bycia szczerym, wymieniając zwykłe grzeczności oraz pamiętać i następnie zanotować odpowiedzi na zadawane pytania. Odpowiedzi te mogą pomóc w kwalifikowaniu potencjalnych klientów również na podstawie osobistych obserwacji: - pisze w swoim poradniku Artur Wojciechowski.
Oto czego między innymi dowiesz się z publikacji:
Jak stworzyć profil klienta?
Jak znaleźć nowych klientów?
Jak wykorzystać istniejących klientów do pozyskania nowych?
Jak skutecznie prosić o rekomendację i polecenie Cię znajomym?
Jak kwalifikować potencjalnych klientów?
Jak najlepiej wykorzystać e-mail w poszukiwaniu klientów?
Jak stosować czteropunktową metodę kwalifikacji nazwisk?
Jak identyfikować i eliminować "chińskie jaja"?
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207 +48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl Copyright © 2004-2025 CzaryMary.pl |