Ta strona korzysta z plików cookies. Warunki przechowywania i dostępu do cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce. Więcej informacji o cookies.

zamknij

Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Legendarna Obsługa Klienta
Legendarna Obsługa Klienta
Galeria okno

Legendarna Obsługa Klienta

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 180
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
24 godziny + czas dostawy
Opis książki Legendarna Obsługa Klienta

24.21

Ilość
Dodaj do schowka
Do progu (249,00 zł) Darmowej Dostawy (InPost Paczkomat® 24/7) brakuje Ci 249,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy

  • InPost Paczkomat® 24/7 od 12,99 zł
  • ORLEN Paczka odbiór w punkcie od 12,99 zł
  • Odbiór w placówce Poczty od 14,99 zł
  • Odbiór na stacji PKN Orlen od 14,99 zł
  • Odbiór w sklepie Żabka od 14,99 zł
  • Odbiór w Freshmarkecie od 14,99 zł
  • Kurier DPD od 14,99 zł
  • Kurier miejski Nadajesz.pl - Białystok od 14,99 zł
  • Kurier INPOST od 16,99 zł
  • Żabka, Dino, Lidl, punkty DPD Pickup i automaty paczkowe od 9,99 zł

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie! KEN BLANCHARD, jeden z najbardziej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera. KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata. VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. szkoleń stosowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką. Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem - wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych. Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson`s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni - pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem - jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać. Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.

Dane producenta:
MT Biznes sp z o.o, ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa, Polska, handlowy@mtbiznes.pl, tel. 665055813
Szczegóły książki Legendarna Obsługa Klienta
  • Tytuł: Legendarna Obsługa Klienta
  • Autorzy: Ken Blanchard, Kathy Cuff, Vicki Halsey
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2016
  • Ilość stron: 180
  • Format: 141 x 218
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788377469521
  • Język: polski
  • Podtytuł: Troska jest najważniejsza
  • Oryginalny tytuł: Legendary Service: The Key Is to Care
  • Tłumacz: Marcin Kowalczyk
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788377469521
  • EAN: 9788377469521
  • Wymiary: 14.1x21.8x0.9 cm
Recenzje książki Legendarna Obsługa Klienta - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Jak oczarować klienta Jak oczarować klienta

Cena: 31.90 zł
Opanuj sztukę oczarowywania klientówNiektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. ...
eBook Wygraj klienta pdf Wygraj klienta

Cena: 23.72 zł
Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśl...
eBook Jak oczarować klienta pdf Jak oczarować klienta

Cena: 22.87 zł
Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces ? i to Ty jesteś twórcą tego proce...
eBook Poszukiwanie klienta pdf Poszukiwanie klienta

Cena: 24.57 zł
Co jest najbardziej palącym problemem ludzi pracujących w sprzedaży bezpośredniej? Badając...
eBook Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu pdf Badanie potrzeb klienta, czyli inwestycja z najwyższą stopą zwrotu

Cena: 23.72 zł
Badanie potrzeb klienta ? to obecnie podstawowa umiejętność, która determinuje wyniki sprz...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2025 CzaryMary.pl