Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
eBook Psychologia mediów i komunikowania pdf
Psychologia mediów i komunikowania
Galeria okno

eBook Psychologia mediów i komunikowania pdf

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Ilość stron: 258
Rodzaj pliku: PDF
Opis ebooka Psychologia mediów i komunikowania

25.50

Plik do pobrania
Dodaj do schowka

Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.

Zapłać później

Książka stanowi kompendium podstawowej wiedzy związanej z psychologią mediów. Przedstawia jej umiejscowienie na tle innych subdyscyplin psychologii oraz filmoznawstwa, medioznawstwa i komunikologii (nauki o mediach i komunikowaniu), genezę powstania, zakres i przedmiot zainteresowań, jak również wykorzystywane metody badawcze. To czyni z psychologii mediów dyscyplinę hybrydyczną, która obejmuje cztery sfery: metodologię (M), etykę (E), teorię (T) i aplikację (w sumie: META); pretenduje ona do roli psychologii zintegrowanej, która w ramach spójnego systemu teoretycznego łączy wiedzę z wymienionych powyżej dyscyplin i subdyscyplin. Ów hybrydyczny charakter powoduje, że zagadnienia psychologiczne są prezentowane w ramie medialnej i na odwrót, po to, by w pełni pokazać specyfikę tej relatywnie nowej subdyscypliny psychologii. Zamieszczone w każdym rozdziale przypisy dolne oraz tzw. literatura rozszerzająca są adresowane do Czytelników, którzy mieliby ochotę pogłębić przedstawioną w książce wiedzę źródłową. Podręcznik bowiem ze swej natury narzuca autorowi pewne ograniczenia związane z możliwie syntetycznym i uproszczonym sposobem prezentowania opisywanych zagadnień, ale powinien oferować wskazówki do indywidualnych poszukiwań, zorientowanych na określone zainteresowania. Osobne miejsce zajmuje w monografii problematyka stosowanej psychologii mediów, zwłaszcza w odniesieniu do edukacji medialnej, profilaktyki oraz terapii uzależnień medialnych, zwanych również patologicznym użytkowaniem mediów. W ten sposób pokazuję, że media mogą być wykorzystane pozytywnie (sprzyjają życiu i rozwojowi człowieka) lub negatywnie [gdy są źródłem zaburzeń tego rozwoju oraz prowadzą do zachowań nałogowych i ryzykownych – (auto)destrukcyjnych form aktywności]. Dynamiczny przyrost badań wpisanych w psychologię mediów wiąże się z ekspansywnym rozkwitem cywilizacji medialnej, która stanowi podstawowy kontekst życia i zachowania współczesnego człowieka. Jego rozwój ontogenetyczny (osobniczy, indywidualny) oraz większość kluczowych form aktywności są w coraz większym stopniu połączone z mediami tradycyjnymi i interaktywnymi, wirtualnymi środowiskami społecznymi, e-usługami oraz nowymi formami edukacji, rozrywki i komunikacji, które realizowane są online. Stąd też, obok kompetencji językowych, komunikacyjnych, kulturowych i społecznych, coraz większą rolę odgrywają kompetencje cyfrowe, związane z użytkowaniem mediów, współkreowaniem ich zawartości oraz środowisk medialnych, a także z umiejętnościami wyszukiwania i oceny wiarygodności informacji oraz wykorzystywania ich do zaspokajania indywidualnych potrzeb dotyczących codziennego życia oraz współpracy z innymi ludźmi. Brak wspomnianych kompetencji skutkuje bardzo często uleganiem różnym typom wpływu społecznego (manipulacji społecznej, psychomanipulacji czy przemocy mediów).
Szczegóły ebooka Psychologia mediów i komunikowania
  • Autor: Agnieszka Ogonowska
  • Rodzaj pliku: epub,mobi,pdf
  • Licencja: znak wodny
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 258
  • Stan: plik elektroniczny, do pobrania po opłaceniu
  • Model: @9788380954908_33
  • Język: polski
  • Podtytuł: Wprowadzenie
  • ISBN: 9788380954908
Recenzje ebooka Psychologia mediów i komunikowania - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Choroby zakaźne układu oddechowego u bydła [pdf] Choroby zakaźne układu oddechowego u bydła [pdf]

Cena: 68.00 zł
Wydanie elektroniczne w formacie pdf. Choroby zakaźne układu oddechowego u bydła to e-book...
Mandala "Siła komunikowania się z otoczeniem" Mandala "Siła komunikowania się z otoczeniem"

Cena: 180.00 zł
Mandala ta pomoże osobie, która ma kłopoty z wysławianiem się i wyrażaniem siebie oraz prz...
eBook Współczesna psychologia mediów mobi epub Współczesna psychologia mediów

Cena: 29.75 zł
Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przest...
Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji płuc w dobie COVID-19. Ebook mobi epub Teoria i praktyka mechanicznej wentylacji płuc w dobie COVID-19. Ebook

Cena: 50.15 zł
W listopadzie 2019 r zaczęła się zmieniać się medyczna rzeczywistość współczesnego świata....
Leki w ZRM typu P. Ebook mobi epub Leki w ZRM typu P. Ebook

Cena: 41.65 zł
Książka została stworzona z myślą o pracownikach podstawowych zespołów ratownictwa medyczn...
Księga Mediów Księga Mediów

Cena: 65.55 zł
Allan Kardec (1804–1869) – właśc. Hippolyte Léon-Denizard Rivail. Francuski pe...
eBook Uzależnienie od nowych mediów pdf Uzależnienie od nowych mediów

Cena: 9.60 zł
Współczesne środki komunikacji wywierają ogromny wpływ na rozwój psychiczny człowieka. Int...
eBook Z historii mediów i dziennikarstwa Studium selektywne pdf Z historii mediów i dziennikarstwa Studium selektywne

Cena: 25.60 zł
Historia mediów, historia dziennikarstwa, historia prasy to nadal te dziedziny, które doma...
eBook Wykłady z filozofii mediów mobi epub Wykłady z filozofii mediów

Cena: 71.40 zł
„[…] książka o filozofii mediów w tym przypadku jest także głosem na temat st...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl