Za ten produkt można zapłacić wyłącznie za pomocą płatności elektronicznych.
Komunikacja w terapii w atrakcyjny i przystępny sposób wprowadza w tematykę komunikowania się w sytuacjach terapeutycznych. Omawia podstawowe cechy relacji terapeuta-klient (początkową fazę terapii, rozwój i postępy, komunikację emocjonalną i kierowanie rozmowami terapeutycznymi). Przedstawia przykładowe dialogi między terapeutą a klientem oraz wskazówki dotyczące rozwijania umiejętności terapeutycznych. Ukazuje różnice między codziennymi relacjami społecznymi a relacją terapeutyczną. Książka zawiera: - podstawowe informacje dotyczące granic komunikacji, motywacji klientów i ich otwierania się przed terapeutą, zagadnień etycznych i aspektów prawnych; - protokoły z kilku sesji terapeutycznych, ukazujące najważniejsze elementy zintegrowanych umiejętności z zakresu komunikacji w terapii; - praktyczne ćwiczenia, wspomagające rozwijanie poszczególnych umiejętności terapeutycznych; - etyczne standardy pracy terapeutów; - przejrzysty i wyczerpujący wykaz najważniejszych terminów. Nie spotkałem podobnej pracy w języku polskim, owszem - tematy i kwestie poruszane tutaj pojawiają się i w innych pracach z zakresu klinicznej psychologii, terapii i poradnictwa (np. antyalkoholowego), jednak ten podręcznik przekracza i uporządkowaniem, i dojrzałością myśli tamte publikacje. Z recenzji prof. dr hab. Zbigniewa Nęckiego