Do progu (249,00 zł) Darmowej Dostawy (InPost Paczkomat® 24/7)
brakuje Ci 249,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy
-
InPost Paczkomat® 24/7
od 12,99 zł
-
ORLEN Paczka odbiór w punkcie
od 12,99 zł
- Odbiór w placówce Poczty od 14,99 zł
- Odbiór na stacji PKN Orlen od 14,99 zł
- Odbiór w sklepie Żabka od 14,99 zł
- Odbiór w Freshmarkecie od 14,99 zł
-
Kurier DPD
od 14,99 zł
-
Kurier miejski Nadajesz.pl - Białystok
od 14,99 zł
-
Kurier INPOST
od 16,99 zł
-
Żabka,
Dino, Lidl, punkty DPD Pickup i automaty paczkowe
od 9,99 zł
Pojęcie dobra i zła, a także sposób funkcjonowania ludzkiej psychiki, to coś, co od setek lat fascynuje chyba każdego. Jeżeli fascynuje i Ciebie, nie czekaj i sięgnij po "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?" autorstwa Philipa Zimbardo, twórcy eksperymentu więziennego ? jednego z najsłynniejszych i najważniejszych w dziedzinie psychologii. "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?" należy do jednej z najważniejszych prac dotyczących pojęcia dobra i zła. Jej autor, Philip Zimbardo, bazując na przeprowadzonym przez siebie eksperymencie więziennym, obszernie opisuje mechanizmy, jakimi rządzi się ludzka psychika, w zależności od sytuacji, w której znajduje się człowiek. Pokazując dzień po dniu przemianę, jaka dokonała się w uczestnikach eksperymentu - celowo wybranych osobach dotychczas niekaranych i zdrowych psychicznie - Zimbardo odpowiada na zawarte w tytule swojej pracy pytanie: dlaczego dobrzy ludzie czynią zło? Fundamentem, na którym opiera się napisana przez niego praca, jest wspomniany eksperyment, jednak autor odwołuje się również do setek innych dzieł, publikacji czy też sytuacji z życia codziennego, które pokazują pewien schemat działania ludzkiej psychiki. W książce można także znaleźć przemyślenia samego Philipa Zimbardo, który, co warto zaznaczyć, brał czynny udział w eksperymencie, a także rozbudowane wnioski, do których doszedł - wnioski rewolucyjne dla całej psychologii. "Efekt Lucyfera" to coś więcej niż studium dobra i zła. Książka koncentruje się na szeregu innych zagadnień, takich jak równouprawnienie, aspekty etyczne, hierarchia w społeczeństwie oraz wpływ ogólnego samopoczucia na zachowanie, pojęcie władzy, konformizmu i posłuszeństwa. Mimo dość naukowego charakteru, użyte przez autora słownictwo jest na tyle uniwersalne i przystępne, że nie powinno przysporzyć problemu osobom zainteresowanym psychologią, jednak bez fachowego wykształcenia humanistycznego.
Dane producenta:
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna, Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, Polska, asystent.marketing@pwn.com.pl, tel. 22 6954321