Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
Pojęcie dobra i zła, a także sposób funkcjonowania ludzkiej psychiki, to coś, co od setek lat fascynuje chyba każdego. Jeżeli fascynuje i Ciebie, nie czekaj i sięgnij po "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?" autorstwa Philipa Zimbardo, twórcy eksperymentu więziennego ? jednego z najsłynniejszych i najważniejszych w dziedzinie psychologii. "Efekt Lucyfera. Dlaczego dobrzy ludzie czynią zło?" należy do jednej z najważniejszych prac dotyczących pojęcia dobra i zła. Jej autor, Philip Zimbardo, bazując na przeprowadzonym przez siebie eksperymencie więziennym, obszernie opisuje mechanizmy, jakimi rządzi się ludzka psychika, w zależności od sytuacji, w której znajduje się człowiek. Pokazując dzień po dniu przemianę, jaka dokonała się w uczestnikach eksperymentu - celowo wybranych osobach dotychczas niekaranych i zdrowych psychicznie - Zimbardo odpowiada na zawarte w tytule swojej pracy pytanie: dlaczego dobrzy ludzie czynią zło? Fundamentem, na którym opiera się napisana przez niego praca, jest wspomniany eksperyment, jednak autor odwołuje się również do setek innych dzieł, publikacji czy też sytuacji z życia codziennego, które pokazują pewien schemat działania ludzkiej psychiki. W książce można także znaleźć przemyślenia samego Philipa Zimbardo, który, co warto zaznaczyć, brał czynny udział w eksperymencie, a także rozbudowane wnioski, do których doszedł - wnioski rewolucyjne dla całej psychologii. "Efekt Lucyfera" to coś więcej niż studium dobra i zła. Książka koncentruje się na szeregu innych zagadnień, takich jak równouprawnienie, aspekty etyczne, hierarchia w społeczeństwie oraz wpływ ogólnego samopoczucia na zachowanie, pojęcie władzy, konformizmu i posłuszeństwa. Mimo dość naukowego charakteru, użyte przez autora słownictwo jest na tyle uniwersalne i przystępne, że nie powinno przysporzyć problemu osobom zainteresowanym psychologią, jednak bez fachowego wykształcenia humanistycznego.
Dane producenta:
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna, Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, Polska, asystent.marketing@pwn.com.pl, tel. 22 6954321