Do progu (249,00 zł) Darmowej Dostawy (InPost Paczkomat® 24/7)
brakuje Ci 249,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy
-
InPost Paczkomat® 24/7
od 12,99 zł
-
ORLEN Paczka odbiór w punkcie
od 12,99 zł
- Odbiór w placówce Poczty od 14,99 zł
- Odbiór na stacji PKN Orlen od 14,99 zł
- Odbiór w sklepie Żabka od 14,99 zł
- Odbiór w Freshmarkecie od 14,99 zł
-
Kurier DPD
od 14,99 zł
-
Kurier miejski Nadajesz.pl - Białystok
od 14,99 zł
-
Kurier INPOST
od 16,99 zł
-
Żabka,
Dino, Lidl, punkty DPD Pickup i automaty paczkowe
od 9,99 zł
Skuteczna komunikacja ułatwia funkcjonowanie w środowisku biznesowym i zwiększa efektywność działań. Umiejętności interpersonalne mają obecnie duże znaczenie, pomagają uniknąć konfliktów i nierzadko poważnych konsekwencji finansowych. Znakomity podręcznik wprowadzający w tematykę komunikacji międzyludzkiej w strukturach biznesowych. Zostały w nim przedstawione najważniejsze teorie i techniki służące skutecznej komunikacji we współczesnym świecie biznesu, przydatnie niezależnie od stażu pracy i doświadczenia zawodowego. Czytelnik przeprowadzany jest krok po kroku przez cały proces komunikacyjny, poznając kwestie teoretyczne oraz aspekty bardziej zaawansowane (takie jak np. rozwiązywanie konfliktów, wpływ technologii na komunikację, przeszkody w komunikowaniu, krytyczne słuchanie), użyteczne na poszczególnych etapach, od rozmowy kwalifikacyjnej, poprzez tworzenie prezentacji aż do pełnienia funkcji kierowniczych. Książka, jako wprowadzenie w sferę skutecznego komunikowania, zawiera liczne przykłady dotyczące nawiązywania relacji i utrzymywania ich, rozwiązywania problemów, prowadzenia negocjacji oraz publicznego przemawiania. Celem ich jest wskazanie, jak powinna przebiegać komunikacja w organizacji oraz nauczenie podstawowych technik i sposobów komunikowania. Podkreślić trzeba, że solidna wiedza akademicka przedstawiona jest interesująco, przystępnym językiem, ale bez uproszczeń. Co więcej, wyniki badań i teoretyczne koncepcje odnoszone są do konkretnych sytuacji społecznych. Wyjaśniają procesy zachodzące między ludźmi w różnych sytuacjach komunikowania się oraz stanowią podstawę formułowania pomocnych wskazówek w rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych. Wykaz najważniejszych zagadnień na początku każdego rozdziału oraz krótkie podsumowania na końcu ułatwiają śledzenie poszczególnych wątków. Dołączone skale służące autodiagnozie cech komunikowania się umożliwiają czytelnikowi zweryfikowanie przekonań na własny temat oraz zmianę zachowań po to, aby skuteczniej i etycznie zarazem komunikować się w różnych sytuacjach.
Dane producenta:
Wydawnictwo Naukowe PWN Spółka Akcyjna, Gottlieba Daimlera 2, 02-460 Warszawa, Polska, asystent.marketing@pwn.com.pl, tel. 22 6954321