Darmowa Dostawa od 249,00 zł
Koszty dostawy od 8,99 zł (punkty odbioru)
Odbiór osobisty za 0 zł:
Warszawa, Wrocław, Białystok, Poznań, Częstochowa, Łódź, Lublin, Szczecin, Piotrków Trybunalski, Zamość,
Suwałki, Ełk,
Grajewo, Chojnice, Świdnica,
Zielonka, Łomża.
Jak jesteś postrzegana w pracy? Co myślą o Tobie koledzy, współpracownicy, klienci, Twoi przełożeni? Czy wykazujesz pewność siebie podczas zebrań, negocjacji, rozmów z klientami lub z szefem? Czy Twoja postawa przemawia na Twoją korzyść, czy raczej nie?
Kobiety mają przeważnie lepsze kwalifikacje niż mężczyźni, zdobywają wyższe stopnie wykształcenia, a jednak w wielu dziedzinach życia zawodowego wciąż nie są równouprawnione. Mimo wspaniałych kwalifikacji i osiągnięć nie cieszą się takim uznaniem, nie mają takich możliwości awansu i zarobku jak mężczyźni. Bardzo istotnym czynnikiem jest w tej kwestii styl bycia.
W karierze zawodowej bardzo przydatna jest świadomość, że na sukces składa się nie tylko fachowość i wysiłek, ale również zdecydowanie, pewność siebie, no i czujność wobec męskiej skłonności do imponowania. Wcale nie trzeba być aktorką ani First Lady – każda kobieta może nauczyć się autorytarnej postawy, i to w krótkim czasie. Nauka zajmie Ci tyle czasu, ile przeczytanie tej książki.
Dr Cornelia Topf jest uznaną specjalistką w dziedzinie skutecznego komunikowania się. Sukces jej warsztatów, szkoleń i prelekcji na międzynarodowej arenie, a także dotychczas wydany tuzin bestsellerowych poradników dowodzą ścisłego związku głoszonych z pasją teorii z praktyką. Od dwudziestu lat zajmuje się coachingiem – jest szkoleniowcem w augsburgskim Instytucie Skutecznej Komunikacji (Augsburger Institut für Erfolgskommunikation). Jest znana poza granicami Niemiec, szczególnie jako ekspert w dziedzinie mowy ciała, przekonywającej retoryki, nienagannych manier, profesjonalnych negocjacji, skutecznego działania, niezależności w każdej sytuacji, pewności siebie, słowem: wszystkiego, co dotyczy kobiety i jej kariery.