Ta strona korzysta z plików cookies. Warunki przechowywania i dostępu do cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce. Więcej informacji o cookies.

zamknij

Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
Galeria okno

Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 400
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
24 godziny + czas dostawy
Opis książki Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem

62.91

Ilość
Dodaj do schowka

Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia – zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię.

Powszechne błędy

Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”) i cele aspiracyjne („będziemy produkować wiodące na rynku produkty”). Z pomocą przychodzi Richard Rumelt i jego najnowsza książka, która radykalnie zmienia sposób, w jaki liderzy myślą i wykonują najważniejszą część swojej pracy: tworzenie strategii.

Sedno sprawy

Poprzez barwne historie – o tym, jak Elon Musk skupił się na pewnym aspekcie, który napędził sukces SpaceX, czy jak amerykańska armia poradziła sobie ze słabościami swojej strategii bojowej – Rumelt prezentuje zupełnie nową koncepcję pozwalającą znaleźć sedno strategii, czyli zasadniczy problem, który trzeba rozwiązać. Pokazuje też, co się dzieje z firmami, które wpadają w inercję i nie są w stanie zmienić swojego kierunku. Udowadnia, że taki tok myślenia potrafił zgubić nawet największych, takich jak Nokia czy General Motors.

Esencja umiejętności strategicznych

Według koncepcji strategii Rumelta liderzy powinni przede wszystkim określić sedno kluczowych wyzwań, przed którymi stoją, czyli problemy zagrażające przyszłemu rozwojowi i sukcesowi – choć ich kształt może być trudny do uchwycenia – a następnie podjąć spójne i zdecydowane działania. Znalezienie sedna staje się podstawową umiejętnością stratega zwłaszcza wtedy, gdy problemy nie dają się łatwo rozwiązać, a na firmę oddziałują siły, które trudno zdefiniować.

Strategia to ciągła podróż

Tworzenie strategii trwa nieustannie, jest procesem ciągłym, a nie jednorazowym wydarzeniem. Liderzy, którzy są strategami, powinni być stale wyczuleni na szybko zmieniające się wyzwania biznesowe, gospodarcze i instytucjonalne, zagrażające przyszłemu sukcesowi, podstawowym wartościom, a nawet istnieniu organizacji. Dlatego, jak pisze Rumelt, muszą tworzyć dynamiczne strategie, które pomagają poradzić sobie z krytycznymi wyzwaniami, nie pozwalają utracić zasobów, wykorzystują pojawiające się szanse i dostosowują firmę do wymagań zmieniającej się rzeczywistości.


Opinie o książce

Sedno strategii to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Jest to książka, którą będę uparcie polecał moim ludziom, bo to najlepszy sposób na uczynienie z nich strategów.

Simon Galbraith, dyrektor generalny i współzałożyciel Redgate

Sedno strategii wyjaśnia, dlaczego Rumelt jest uznawany za światowy autorytet w dziedzinie strategii. Niezwykle przyjemna w lekturze książka stanowi przewodnik po najtrudniejszych zagadnieniach i pokazuje, jak utorować sobie drogę do sukcesu nawet wbrew najtrudniejszym wyzwaniom.

Andy D. Bryant, prezes zarządu Intel Corporation (2012–2020)

Przekonująca i praktyczna. Wnikliwa i nieuciekająca od trudnych tematów rozmowa o rzeczywistych wyzwaniach stojących przed firmami oraz kreatywności niezbędnej do znalezienia przełomowych rozwiązań.

Rebecca Henderson, Harvard University, autorka książki Reimagining Capitalism in a World on Fire

Doskonała książka. Rumelt zaprasza nas do firmy wielkich strategów, w której ciekawi, kreatywni i sprytni pokonują trudności dzięki dotarciu do faktycznej przyczyny rzeczywistego problemu i przełamaniu go.

Chris Bradley, starszy partner w McKinsey i współautor książki Strategy Beyond the Hockey Stick


O autorze

Richard P. Rumelt jest jedną z najbardziej wpływowych postaci zajmujących się strategią i zarządzaniem oraz autorem światowego bestsellera Dobra strategia – zła strategia. Jako professor emeritus nadal wykłada w UCLA Anderson School of Management, gdzie wcześniej zajmował stanowisko profesora (Harry & Elsa Kunin Chair of Business and Society). Przez całą swoją karierę Rumelt prowadził przełomowe badania na temat strategii, opracowując teorię, według której najlepiej radzą sobie firmy koncentrujące się na swoich zasadniczych umiejętnościach, a wysoka wydajność wcale nie jest kwestią znalezienia się we właściwej branży, lecz raczej indywidualnej doskonałości przedsiębiorstwa.

Dane producenta:
MT Biznes sp z o.o, ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa, Polska, handlowy@mtbiznes.pl, tel. 665055813
Szczegóły książki Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem
  • Tytuł: Sedno strategii
  • Autor: Richard P Rumelt
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2022
  • Ilość stron: 400
  • Format: 158 x 233
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788382311877
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak lider może stać się strategiem
  • Oryginalny tytuł: The Crux: How Leaders Become Strategists
  • Tłumacz: Kowalczyk Marcin
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788382311877
  • EAN: 9788382311877
  • Wymiary: 16.0x23.5cm
Recenzje książki Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Audiobook Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem mp3 Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem

Cena: 60.81 zł
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera...
eBook Sedno strategii mobi epub Sedno strategii

Cena: 60.81 zł
Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera...
360 stopniowy lider. Jak przewodzić szefowi, kolegom i podwładnym 360 stopniowy lider. Jak przewodzić szefowi, kolegom i podwładnym

Cena: 67.20 zł
Nie czekaj na awans! Bądź przywódcą już teraz, na stanowisku, jakie masz! Które z pytań za...
Lider bez tytułu. Jak kierować sobą i innymi w życiu i biznesie Lider bez tytułu. Jak kierować sobą i innymi w życiu i biznesie

Cena: 47.41 zł
Gdziekolwiek jesteś w swojej karierze lub życiu, zawsze powinieneś grać na miarę swoich sz...
eBook Lider 2.0 mobi epub Lider 2.0

Cena: 23.72 zł
Lider: przywódca, szef, autorytet. To osoba, która zarządza władzą udzieloną mu przez zesp...
Audiobook Lider 2.0 mp3 Lider 2.0

Cena: 29.74 zł
Lider: przywódca, szef, autorytet. To osoba, która zarządza władzą udzieloną mu przez zesp...
Lider czy Boss, czyli problemy pracy menedżera Lider czy Boss, czyli problemy pracy menedżera

Cena: 47.92 zł
Wieloletni ekspert, konsultant, doradca, projektant, wdrożeniowiec oraz szkoleniowiec w za...
eBook Jak komunikować się jak lider pdf Jak komunikować się jak lider

Cena: 79.90 zł
Szukasz sposobów na lepszą komunikację w pracy? Ten eBook jest właśnie dla Ciebie! Dlaczeg...
Audiobook Lider w stylu GROM mp3 Lider w stylu GROM

Cena: 50.92 zł
To książka inspirowana prawdziwymi wydarzeniami, doświadczeniem zdobytym na polu walki ora...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2025 CzaryMary.pl