Ta strona korzysta z plików cookies. Warunki przechowywania i dostępu do cookies możesz ustawić w Twojej przeglądarce. Więcej informacji o cookies.

zamknij

Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Marketing 5.0. Technologie Next Tech
Galeria okno

Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 236
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Dostępność:
24 godziny + czas dostawy
Opis książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech

44.91

Ilość
Dodaj do schowka
Do progu (249,00 zł) Darmowej Dostawy (InPost Paczkomat® 24/7) brakuje Ci 249,00 zł.
Sprawdź koszt dostawy

  • InPost Paczkomat® 24/7 od 12,99 zł
  • ORLEN Paczka odbiór w punkcie od 12,99 zł
  • Odbiór w placówce Poczty od 14,99 zł
  • Odbiór na stacji PKN Orlen od 14,99 zł
  • Odbiór w sklepie Żabka od 14,99 zł
  • Odbiór w Freshmarkecie od 14,99 zł
  • Kurier DPD od 14,99 zł
  • Kurier miejski Nadajesz.pl - Białystok od 14,99 zł
  • Kurier INPOST od 16,99 zł
  • Żabka, Dino, Lidl, punkty DPD Pickup i automaty paczkowe od 9,99 zł

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych.

Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu 5.0 są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnych firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnych celów marketingowych.

Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej oraz sporów politycznych, aby móc dotrzeć do całego rynku. Część druga zajmuje się nowymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do nowych modeli biznesowych, które stały się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie część trzecia zagłębia się w realia szybko rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy oraz Blockchain.


Opinie o książce

Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i świetnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu krajach zmusiła wiele firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej również świetny podręcznik dla praktykujących menedżerów.

Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes

Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową.

George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii

Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze doskonale wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki odważnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na czasie i ponadczasowa.

Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College


O autorach

Dr Philip Kotler, professor emeritus Kellog School of Management, gdzie przez wiele lat pracował jako wykładowca w Katedrze Marketingu Międzynarodowego. Według „Wall Street Journal” należy do sześciu najbardziej wpływowych myślicieli biznesowych. Otrzymał szereg nagród i honorowych tytułów od szkół z wielu krajów. Kotler jest znany na całym świecie – jego książki przetłumaczono na ponad dwadzieścia pięć języków, a sam regularnie zabiera głos na międzynarodowych forach.

Hermawan Kartajaya jest założycielem i prezesem MarkPlus, Inc. i jednym z „50 guru, którzy kształtują przyszłość marketingu” według Chartered Institute of Marketing z Wielkiej Brytanii. Jest również laureatem nagrody Distinguished Global Leadership (wybitnego przywództwa światowego) przyznawanej przez Pan-Pacific Business Association przy Uniwersytecie Nebraski – Lincoln. Jest również prezesem Asia Council for Small Business oraz współzałożycielem Asia Marketing Federation.

Iwan Setiawan jest dyrektorem generalnym w MarkPlus, Inc. Pomaga firmom w zaprojektowaniu strategii korporacyjnych i marketingowych. Aktywny pisarz i mówca, a także redaktor naczelny „Marketeers”.

Dane producenta:
MT Biznes sp z o.o, ul. Jutrzenki 118, 02-230 Warszawa, Polska, handlowy@mtbiznes.pl, tel. 665055813
Szczegóły książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech
  • Tytuł: Marketing 5.0
  • Autorzy: Iwan Setiawan, Kartajaya Hermawan, Philip Kotler
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2021
  • Ilość stron: 236
  • Format: 158 x 233
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788382310832
  • Język: polski
  • Podtytuł: Technologie Next Tech
  • Oryginalny tytuł: Marketing 5.0 Technology for Humanity
  • Tłumacz: Gasper Dorota
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788382310832
  • EAN: 9788382310832
  • Wymiary: 158 x 233 x 17 mm
Recenzje książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Sztuka Efektywnej Komunikacji: Intonacja, Słuchanie i Technologie mobi epub Sztuka Efektywnej Komunikacji: Intonacja, Słuchanie i Technologie

Cena: 14.66 zł
Książka zgłębia kluczowe aspekty skutecznej komunikacji. Analizuje rolę intonacji i mowy c...
eBook Efektywna Komunikacja: Technologie, Narzędzia i Techniki mobi epub Efektywna Komunikacja: Technologie, Narzędzia i Techniki

Cena: 9.49 zł
Książka to kompleksowy przewodnik po nowoczesnych metodach komunikacji. Autor przedstawia ...
Farmona Professional Acid Tech Algae Mask With Vitamin C maska algowa z witaminą C 500 ml Acid Tech Algae Mask With Vitamin C maska algowa z witaminą C

Cena: 59.74 zł
Maska algowa do każdego rodzaju skóry. Szczególnie dla skóry z nierównym kolorytem, szarej...
Nacomi Next Level SPF50 PA++++ miejski krem wodoodporny do twarzy City 50 ml Next Level SPF50 PA++++ miejski krem wodoodporny do twarzy City

Cena: 29.99 zł
Lekki, wodoodporny i fotostabilny krem z filtrem SPF 50, odporny na ścieranie. Zaawansowan...
Nacomi Next Level Bakuchiol 2% 30 ml Next Level Bakuchiol 2%

Cena: 54.99 zł
Serum z 2% bakuchiolem w delikatny sposób stopniowo złuszcza naskórek, wspomagając jego od...
Nacomi Next Level Kwas Mlekowy serum do twarzy 30 ml Next Level Kwas Mlekowy serum do twarzy

Cena: 27.00 zł
Serum łączy delikatne działanie eksfoliujące kwasu mlekowego z intensywnym nawilżeniem zap...
Nacomi Next Level Kwas Hialuronowy 10% 30 ml Next Level Kwas Hialuronowy 10%

Cena: 32.99 zł
Serum oparte na bazie kompleksu złożonego z 4 form kwasu hialuronowego o różnych rozmiarac...
Nacomi Next Level Retinol 1% 30 ml Next Level Retinol 1%

Cena: 43.99 zł
W odpowiedzi na proces starzenia się skóry powstało wysokiej klasy serum na noc z czystym ...
Nacomi Next Level Peptydy 10% 30 ml Next Level Peptydy 10%

Cena: 42.99 zł
Liftingujące serum – Lift It Up – zawiera aż 10% stężenie potrójnej formuły je...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2025 CzaryMary.pl