Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
Galeria okno

Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

(...)
Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 368
Oprawa: broszurowa
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu

46.79

PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

Kod kulturowy został dotychczas przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu biznesowym.

Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu? Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy.

Clotaire Rapaille, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata, współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz kilkudziesięciu innych światowych korporacji.

Rapaille złamał system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad, których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w kierunkach, w których poruszamy się na co dzień.

Clotaire Rapaille zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech. Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych, zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.

***

Książka jest po prostu niesamowita! Sięga do jądra spraw kluczowych dla nowoczesnej organizacji. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesnego konsumenta czy psychologię tłumu.

Warren Bennis, pionier badań nad przywództwem, profesor Uniwersytetu w Południowej Kalifornii, autor On becoming a leader

Autentyczny wgląd w strukturę społeczeństwa konsumpcyjnego.

„Washington Monthly”

Kluczem do nieświadomych procesów zachodzących w naszych umysłach są historie, metafory i symbole związane z „filtrami”, poprzez które odbieramy świat, nadajemy znaczenia, podejmujemy decyzje.

Wiedza o tym zaszyta jest w antropologicznych studiach nad mitami, w koncepcji archetypów niezwykłego psychoanalityka C.G. Junga, a współcześnie potwierdzona w badaniach nad mózgiem – i w odniesieniu do naszych decyzji ekonomicznych opisana przez badaczy ekonomii behawioralnej, z odkryciami noblisty Daniela Kahnemana tak zwanych dwóch ścieżek myślenia – ta szybsza jest właśnie symboliczna (Thinking, Fast AND Slow).

Autor tej niezwykłej książki daje nam do użytku „klucze” do tych nieświadomych procesów, które – oby etycznie – mogą być wykorzystane w wielu obszarach marketingu, wpływu społecznego i perswazji.

To równie wymagająca co obiecująca lektura, zaś przed nami praca nad lokalną – tu w Polsce – adaptacją tych modeli i narzędzi.

Jacek Santorski, twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa

***

Doktor Clotaire Rapaille – prezes Archetype Discoveries Worldwide, światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata, konsultant ponad połowy firm z rankingu Forbes 100.

Jego wyjątkowe podejście do marketingu łączy w sobie głębokość analizy psychoanalityka z uwagą biznesmena na kwestie praktyczne. Dr Rapaille napisał ponad 17 książek.

Doktor Rafał Paprocki – prezes ADW Eastern Europe, badacz zachowań konsumentów. Ekspert w zakresie kodów kulturowych oraz utajonych sterowników konsumpcji w Polsce. Twórca systemu analizy postaw FREQSEM. Wykładowca akademicki, tłumacz, podróżnik, medalista MŚ w trójboju siłowym klasycznym.

Szczegóły książki Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
  • Autor: Rapaille Clotaire
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2019
  • Ilość stron: 368
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380878143
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu
  • Oryginalny tytuł: The Culture Code: An Ingenious Way to Understand Why People Around the World Live and Buy as They Do
  • Tłumacz: Paprocki Rafał
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788380878143
  • EAN: 9788380878143
  • Wymiary: 14.0x22.0x2 cm
Recenzje książki Kod kulturowy. Jak zrozumieć preferencje współczesnego konsumenta, motywacje wyborców czy zachowania tłumu - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
eBook Kod duszy mobi epub Kod duszy

Cena: 52.11 zł
W tej oto niezwykłej bestsellerowej książce James Hillman przedstawia wspaniałą, nową wizj...
eBook Psychologia konsumenta mobi epub Psychologia konsumenta

Cena: 62.90 zł
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomośc...
eBook Muzyczne preferencje a wrażliwość etyczna i światopoglądy młodzieży pdf Muzyczne preferencje a wrażliwość etyczna i światopoglądy młodzieży

Cena: 27.20 zł
Gdy jesteśmy młodzi, chłoniemy zewsząd wiedzę, niezależnie od kanału, jakim jest przekazyw...
eBook Zachowania ryzykowne a zachowania patologiczne pdf Zachowania ryzykowne a zachowania patologiczne

Cena: 23.83 zł
Zasadnemu optymizmowi a nawet entuzjazmowi, co do aktywności młodego i dorosłego pokolenia...
eBook Idea wielokulturowości jako wyzwanie. Dyskurs religjjny, kulturowy i społeczny pdf Idea wielokulturowości jako wyzwanie. Dyskurs religjjny, kulturowy i

Cena: 21.25 zł
„Czy wielokulturowość jest wyzwaniem, zagrożeniem, czynnikiem prowadzącym do dezinte...
Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem,

Cena: 43.92 zł
Jak uwolnić uwięzione emocje, aby cieszyć się zdrowiem, szczęściem i miłością Doktor Bradl...
Kod uzdrawiania Kod uzdrawiania

Cena: 34.93 zł
Odkryj rewolucyjną metodę uzdrawiania! Poznaj Kod Uzdrawiania – skuteczny sposób na ...
Kod Tarota. Tajemnica systemu Kod Tarota. Tajemnica systemu

Cena: 36.00 zł
Czy karty tarota to 78 pojedynczych obrazków czy spójny system praw poznanych świadomością...
Kod ciała Kod ciała

Cena: 71.92 zł
Organizm jest w stanie sam się uleczyć. Wie, co jest nie tak i czego potrzebuje, by odzysk...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl