Magiczne Bestsellery

  |  

Polecamy

  |  

Horoskop

  |  

Salon Wróżb i Magii

  |  

Magiczny Blog

  |  

Kontakt / O nas

  |  

Koszty dostawy

Zamknij [X]
Galeria
Siła narracji marketingowej
Siła narracji marketingowej
Galeria okno

Siła narracji marketingowej

Ocena: 0.0 (Brak ocen)
Typ produktu Ilość stron: 232
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Dostępność:
P R O D U K T   N I E D O S T Ę P N Y
Opis książki Siła narracji marketingowej

38.61

PRODUKT NIEDOSTĘPNY Zapytaj o dostępność

To nie jest kolejny poradnik!

Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje mają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, zachwyty i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny produkt. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy mają wiele wspólnych obszarów.

Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się wykorzystać w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się świetnie wpływać na skuteczność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej wymiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka”, którzy przy pomocy językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.

Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, że odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, by rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi znajdziecie w książce.

Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest również prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.

Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski oraz scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i tradycyjnymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne dojo, ucząc iaido, czyli sztuki władania japońskim mieczem.

Szczegóły książki Siła narracji marketingowej
  • Autorzy: Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski
  • Wydawnictwo MT Biznes
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2020
  • Ilość stron: 232
  • Stan: nowy, pełnowartościowy produkt
  • Model: 9788380876064
  • Język: polski
  • Podtytuł: Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać produkt, zmienić wizerunek firmy czy pozyskać wyborców
  • Nr wydania: 1
  • ISBN: 9788380876064
  • EAN: 9788380876064
  • Wymiary: 14.4x22.1x1.3 cm
Recenzje książki Siła narracji marketingowej - przeczytaj opinie klientów:

Podobne produkty
Uzdrawiająca siła wody Uzdrawiająca siła wody

Cena: 51.30 zł
Woda - jak piszą autorzy - od pradawnych czasów jest symbolem duszy. Po lekturze tej książ...
Siła - talizman indiański Siła - talizman indiański

Cena: 9.00 zł
Wysokość: 3 cm Kolor: Stare Srebro Znak jednostronny Rzemyk GRATIS!!! Materiał: Stop Alumi...
Ptak - siła i wytrwałość Ptak - siła i wytrwałość

Cena: 13.50 zł
Rozmiar bez zawieszki: 4x6 cm Kolor: Stare Srebro Znak jednostronny Materiał: Stop Żelaza...
eBook Zlikwiduj drzewo, czyli jak pozbyć się drzewa, którego urzędnicy nie pozwalają Ci wyciąć pdf Zlikwiduj drzewo, czyli jak pozbyć się drzewa, którego urzędnicy nie

Cena: 24.65 zł
Polska to demokratyczne państwo prawa - tak mówi konstytucja. Niestety, duża część tego pr...
eBook Magia w potocznej narracji pdf Magia w potocznej narracji

Cena: 28.59 zł
Przedmiotem publikacji są przejawy i relikty magii w tekstach folkloru narracyjnego, zebra...
eBook Nie mów fałszywego świadectwa. Odkłamywanie wieków antykatolickiej narracji mobi epub Nie mów fałszywego świadectwa. Odkłamywanie wieków antykatolickiej

Cena: 46.58 zł
  Rodney Stark pochodzi z rodziny protestanckiej, a wykłada na uniwersytecie baptystycznym...
eBook Dobre i złe sąsiedztwa. Sąsiad w historycznej narracji narodowej pdf Dobre i złe sąsiedztwa. Sąsiad w historycznej narracji narodowej

Cena: 35.74 zł
Ósmy tom z serii „Dobre i złe sąsiedztwa”. Układ książki jest zbliżony do popr...
Siła umysłu. Siła emocji. Duchowe ścieżki zdrowia Siła umysłu. Siła emocji. Duchowe ścieżki zdrowia

Cena: 42.42 zł
Ciało i umysł są ze sobą nierozerwalnie związane. Badania naukowe potwierdzają: myśli i em...
eBook Kryzys narracji i inne eseje mobi epub Kryzys narracji i inne eseje

Cena: 40.77 zł
Kapitalizm zawłaszcza narracje. Nie jest jednak w stanie przeobrazić społeczeństwa informa...
Sklep prowadzony przez: Glosel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111 Białystok, NIP: 542-315-11-57, REGON: 200317860, KRS 0000569207
+48 85 674 36 19, sklep@czarymary.pl

Copyright © 2004-2024 CzaryMary.pl